کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316350 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

در پی شکایت اریکسون، فروش محصولات شیائومی متوقف شد

کمپانی چینی شیائومی تأیید کرده که فروش دستگاه‌های موبایل خود را در کشور هند، دومین بازار بزرگ دنیا پس از چین به حالت تعویق در می‌آورد. این کمپانی اخیرا توسط دادگاه عالی دهلی نو متهم به استفاده از پتنت های کمپانی سوئدی اریکسون شده است.

xiaomi-Ericsson

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ هوگو بارا معاون بخش بین الملل شیائومی با تأیید این موضوع اعلام کرده که “شیائومی به عنوان یک کمپانی تابع قانون، این مسأله را با دقت بررسی می‌کند و گزینه‌های قانونی خود را در این شرایط می‌سنجد.”

وبلاگ هندی SpicyIP پس از این اتفاق در مطلبی نوشته که یکی از دلایل دستور توقف فروش محصولات شیائومی به دلیل عدم توجه به درخواست‌های کمپانی اریکسون بوده است. این وبلاگ گفته که اریکسون از جولای ۲۰۱۴ شش درخواست را بدین منظور برای شیائومی ارسال کرده بود.

در حالی که بارا اشاره ای به زمان از سر گرفتن فروش در هند ندارد، فلیپ‌کارت بزرگ‌ترین وبسایت فروش اینترنتی هند و شریک شیائومی، اجازه هر گونه فروش و یا واردات دستگاه‌های موبایل این کمپانی چینی را تا فوریه ۲۰۱۵ ندارد.

انتظار می‌رود شیائومی با فروش بسیار خوبی که در هند تجربه می‌کند، به زودی با پرداخت حق پتنت اریکسون، به بازار هند بازگردد. از سوی دیگر این شرکت صاحب تنها ۱۲ پتنت ثبت شده است و توانایی ورود به یک جنگ پتنتی علیه دیگر شرکت‌ها را ندارد. بر خلاف این شرکت، هواوی دیگر غول تکنولوژی چین، با سرمایه‌گذاری‌های بسیار در بخش تحقیق و توسعه، بیش از ۲۲ هزار پتنت را به نام خود ثبت کرده است.

مدیر بخش بین الملل شیائومی هیچگاه از حامیان سیستم پتنت نبوده و در مصاحبه ای به صراحت گفته بود که سیستم پتنت “کاملا معیوب است”. این مدیر سابق گوگل عقیده دارد که به جای صرف زمان بیهوده برای جمع کردن مهندسین شرکت‌ها و ساخت پتنتی مشابه که پتنت دیگران را نقض نکند (Design Around) باید به بهبود پتنت های کنونی اقدام کرد.

سیستم پتنت کنونی معیوب باشد یا خیر، شیائومی ناگزیر است که راهی برای آغاز فروش مجدد اسمارت فون در هند بیابد. این شرکت اواخر ماه گذشته اعلام کرده بود که به دلیل تمرکز بیشتر در بازار چین و کشورهای اطراف آن، فروش خود در آمریکای جنوبی را آغاز نمی‌کند. بنابراین توقف فروش در بازارهای اصلی می‌تواند در نهایت به ضرر آرزوهای عجیب و غریب این شرکت نوظهور تمام شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24156 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/09/25 تعداد مشاهده: 1470
سافت گذر